Project Description

بازدیدها: 69

آموزش نظارت چاپ 

چاپ افست یکی از مرسوم ترین شیوه های چاپ موجود درکشور است، این چاپ برای تیراژهای بالا و هرچیزی که بخواهد روی کاغذ چاپ شود کاربرد دارد.  چاپ افست همواره روشی برای دستیابی به بهترین کیفیت و بالاترین تیراژ است.

این چاپ برمبنای تقابل بین آب و مرکب شکل گرفته است. چاپ ست کامل اداری، بسته بندی، کتاب و مجلات، تراکت و برگه های تبلیغاتی، کاتالوگ، پوستر، چاپ و ساخت پاکت، کارت تبریک و کارت پستال از مواردی است که توسط چاپ افست فراهم می شود.

دستگاه های چاپ افست بسته به مدل دارای سایزهای چاپی مختلف می باشند. مدل مرسوم رنگ چاپ افست به CMYK مشهور می باشد. از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین های چاپ افست درجهان کمپانی هایدلبرگ آلمان است.

اختراع چاپ افست را به دو مخترع ، یکی آمریکایی به نام ایرا  و روبل و دیگری آلمانی مقیم آمریکا به نام گاسیارها من نسبت می دهند. هر دو مخترع در حدود سال های 1904 میلادی ، این ایده را که می توان با فرم های لیتوگرافی چاپ غیرمستقیم انجام داد، بررسی و آزمایش می کردند.

  روند و خروجی این دوره :

در این دوره شما جلساتی را تحت آموزش های تئوری و بررسی نمونه ها و نحوه ی شیت بندی و تکنیک های مختلف کارهای چاپی قرار گرفته و پس از آن بازدید هایی از چند چاپخانه، صحافی، لیتوگرافی، یووی، قالب سازی و … خواهید داشت تا از نزدیک و کاملا تجربی با روند چاپی و خدمات آن آشنا شوید.

جهت آگاهی از دوره های آموزشی مختلف مدرسه دیزاین آکودان اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید:

پیش نیازها:

ندارد

زمانبندی دوره:

بصورت خصوصی زمانبندی آزاد (آنلاین و یا حضوری)

مدرسین:

آقای علیرضا دانافر

قیمت:

هر جلسه 2ساعته 400/000 تومان

ثبت نام در این دوره

ثبت نام در دوره

اطلاعات خود را وارد نمائید

ثبت نام کارگاه نظارت چاپ افست

  • قیمت: 200,000 تومان

جدیدترین آموزش های ایلوستریتور
دانلود جدیدترین موکاپ ها
دانلود ویدئوهای آموزشی مرتبط
جدید ترین آموزش های فتوشاپ

کیفیت آکودان:

رسالت آکودان:

صفحات پربازدید:

شبکه‌ اجتماعی:

اطلاعات تماس:

تلفن: 03536289109

ایمیل: info@iakodan.com