مقالات درباره گرافیک، تبلیغات و هنر2021-11-20T19:50:27+03:30

بازدیدها: 644

تبلیغات جذاب و خلاقانه نایک با طراحی ورزشگاه

تبلیغات, تکنولوژی, خلاقیت, کسب و کار|

یکی از موفق ترین کمپین های تبلیغات جذاب و خلاقانه برند نایک را بررسی میکنیم. این کمپین جوایز بسیاری را در مسابقات جهانی تبلیغات نیز دریافت کرده است ...

بهترین تبلیغات تعاملی خلاقانه دنیا

تبلیغات, خلاقیت, مقالات|

در این مقاله می خواهیم درباره تبلیغات تعاملی برای شما صحبت کنیم و همچننین بهترین نمونه های تبلیغات تعاملی را بررسی کنیم. همچنین میتوانید 10 ویدئو برتر تبلیغاتی دنیا را دانلود کنید.

بررسی ۷ نمونه تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

مقالات, موشن گرافیک|

بهترین تیزرهای تبلیغاتی موشن گرافیک موفق را بررسی کنیم که با تکنیک فلت یا تخت، طراحی شده است. بررسی ویژگی های مختلف، مثل فرم، رنگ، ایده، صدا و موسیقی و سبک  این نمونه ها می تواند برای آثار موشن گرافیک شما نیز الهام بخش باشد.

برند بوک یا راهنمای هویت بصری برند چیست؟

دیزاین, طراحی لوگو, کسب و کار, مقالات|

در این بخش با کتابچه راهنمای هویت بصری برندهای آشنا می شوید. همچنین 50 برند بوک برتر دنیا را برای دانلود در دسترس خواهید داشت که از بهترین مجموعه هویت های طراحی شده هستند.

کاربردهای نرم افزار ایلوستریتور

ایلوستریتور, مقالات|

در این مقاله کاربردهای مختلف نرم افزار ایلوستریتور را با هم بررسی می کنیم تا گستره استفاده از آن را درک کنید. با نمونه های تصویری قابلیت های مختلف این نرم افزار وکتور را به شما نشان می دهیم.

آموزش تبدیل عکس به وکتور در ایلوستریتور

ایلوستریتور, مقالات|

از مشکلاتی که برای طراحان بسیار دردسر دارد ساخت تصاویر وکتور مورد نظرشون در ایلوستریتور است. ما در این مقاله و ویدئو آموزش تبدیل عکس به وکتور در ایلوستریتور را با جزییات

تفاوت فتوشاپ و ایلوستریتور چیست؟

ایلوستریتور, فتوشاپ, مقالات|

بزرگترین تفاوت های فتوشاپ و ایلوستریتور را برای شما بازگو خواهیم کرد. دانستن تفاوت های این دو نرم افزار کمک می کند تا برای انجام پروژه های طراحی انتخاب مناسبی داشته باشید.

جدیدترین آموزش های ایلوستریتور
دانلود جدیدترین موکاپ ها
دانلود ویدئوهای آموزشی مرتبط
جدید ترین آموزش های فتوشاپ

کیفیت آکودان:

رسالت آکودان:

شبکه‌ اجتماعی:

اطلاعات تماس:

تلفن: 03536289109

ایمیل: info@iakodan.com