بازدیدها: 3097

بهترین وب سایت ها برای گرافیست

معرفی بهترین وب سایت هایی که برای طراحان می تواند بسیار کاربردی باشد. این وب سایت ها مرجع ایده، نمونه آثار، تصاویر با کیفیت، براش یا قلم مو ها، فونت ها، دانلود طرح های لایه باز رایگان، فایل گرافیکی رایگان، دانلود psd لایه باز رایگان، وکتور لایه باز رایگان، قالب سایت گرافیکی و … هستند.

نوشته: علیرضا دانافر
10 وبسایت کاربردی برای گرافیست The Best Websites For Graphic Designers

معرفی بهترین وب سایت ها برای گرافیست

در این مقاله سعی کردیم تعداد زیادی از وبسایت های کاربردی برای طراحان معرفی کنیم. این وبسایت ها برای علاقه مندان در زمینه های مختلف طراحی مخصوصا گرافیست ها، عکاسان، تصویر سازان، طراحان محصول، و … می تواند مفید باشد. 

در صورتی که وب سایتی را می شناسید که در این لیست نیست لطفا در بخش نظرات همین صفحه اضافه کنید تا دوستانتون استفاده کنند. 

www.behance.net

وبسایت بیهنس یکی از معروفترین و بهترین وبسایت های در زمینه های مختلف خلاقیت و ایده پردازی هست. این وبسایت بصورت تخصصی می تواند برای گرافیست ها، عکاسان و تصویرسازان بسیار مفید باشد. لازم به ذکر است که این وبسایت از مجموعه خانواده شرکت ادوبی Adobe است. طراحان و عکاسان آثار خودرا میتوانند در این وبسایت به اشتراک بگذارند. شما نیز می توانید آثار خودرا در این وبسایت انتشار دهید و بازخوردها را از آثار خود دریافت کنید. 

برخی از موضوعات اصلی که این وبسایت به آن می پردازد: گرافیک دیزاین Graphic Desig، عکاسی Photography، تصویرسازی ، Ui و Ux، موشن گرافیک Motion Grapphics، معماری، طراحی محصول Product Design،طراحی مد، طراحی تبلیغات (Advertising) ، طراحی بازی (Game Design)،  هنرسه بعدی (3dArt) و … . همچنین با تفکیک به آثاری که نرم افزارهای مختلف گرافیکی تولید کرده اند می پردازد مثل: ایندیزاین، ایلوستریتور، فتوشاپ، لایت روم و … .

وبسایت Behance یکی از وبسایت های مناسب برای کسب درآمد ارزی نیز است. شما پس از ثبت نام در این وبسایت می توانید از بخش Job در خواستی بفرستید و پروژه هایی را بصورت درآمد دلاری کار کنید.

www.freepik.com

freepic وبسایتی بسیار کاربردی برای دانلود فایل گرافیکی رایگان، عکس، موکاپ، وکتور، فایل لایه باز فتوشاپ و … که می تونید بصورت رایگان دانلود کنید. این وبسایت از معروفترین و معتبرترین وبسایت های کاربردی در زمینه طراحی گرافیک است.  البته این وبسایت فیلتر است و برای استفاده از آن باید فیلتر شکن داشته باشید. این وبسایت مرجع بسیار عالی برای دانلود فایل برای طراحان گرافیک، طراحان وبسایت و اپلیکیشن و… است. شما بصورت عادی از هر اکانت تنها می توانید روزانه چند تصویر از اون دانلود کنید.

www.uplabs.com

وبسایتی بسیار عالی برای دانلود فایل گرافیکی رایگان. در این وبسایت فایل های لایه باز رایگان برای نرم افزارهای مختلف الستریتور، فتوشاپ، افتر افکتس، ادوب ایکس دی را میتوانید دانلود کنید. همچنین طراحانی که در زمینه طراحی وبسایت و طراحی اپلیکیشن فعال هستند می توانند فایل های بسیار کاربردی در زمینه ووردپرس و html و… دانلود کنند.

www.color.adobe.com

ادوبی کالر این یک وبسایت بسیار کاربردی از گروه ادوبی است. شما می توانید بسیار راحت رنگبندی های مناسب را برای مجموعه های طراحی خود انتخاب کنید. از ویژگی هایی که این وبسایت دارد این است که می توانید رنگ ها را ذخیره کرده و در نرم افزارهای مختلف از آن ها استفاده کنید. تهیه پالت رنگ حرفه ای از ویژگی های این وبسایت است.

www.Dribbbl.com

مطمئنا اگر در زمینه های مختلف طراحی فعالیت می کنید با وبسایت دریبل آشنا هستید. در این وبسایت می توانید آثار بهترین طراحان گرافیست را در سراسر دنیا مشاهده کنید. همچنین منبعی از فایل های مختلف گرافیکی را در دسترس دارید. مرجع دانلود طرح های لایه باز رایگان، دانلود psd لایه باز رایگان، سایت لایه باز رایگان، وکتور لایه باز رایگان، قالب سایت گرافیکی و …

درواقع این وبسایت پلتفرمی مثل شبکه اجتماعی را ایجاد کرده که طراحان آثار خودرا به اشتراک بگذارند. طراحانی در زمینه های مختلف گرافیک، طراحان وبسایت، طراحان UI و UX  و هنرمندان و دیجیتال آرتیست ها در این وبسایت آثار زیادی دارند. این وبسایت منبع بسیار غنی از ایده های طراحی است. همچنین اگر بدنبال شغل در زمینه های مختلف طراحی مثل طراحی گرافیک، موشن گرافیست، طراح Ui طراح UX ، مدیر هنری، طراح محصول، و… هستید، این وبسایت منبع بسیار عالی از مشاغل را در کشورهای مختلف دنیا دارد.

www.materialpalette.com

اگر در زمینه انتخاب رنگ بدنبال وبسایتی کاربردی هستید این وبسایتت برای شما بسیار مناسب است . شما می توانید بسیار راحت رنگبندی های مناسب را برای مجموعه های طراحی خود انتخاب کنید. تهیه پالت رنگ حرفه ای از ویژگی های این وبسایت است.

www.videezy.com

یک وبسایت متفاوت و بسیار کاربردی برای دانلود رایگان فایل های وکتور، براش و فایل های ویدئویی برای استفاده در نرم افزار های مختلف است. این مرجع دانلود فایل گرافیکی رایگان، طرح های لایه باز رایگان در زمینه های اختصاصی ویدئو است.

www.vecteezy.com

وبسایتی که می توانید فایل گرافیکی رایگان را دانلود کنید. طراحان در زمینه های مختلف می توانند فایل های لایه باز وکتور را دانلود کنید. البته برخی از طرح ها در این وبسایت بصورت پرداخت مبلغی قابل استفاده است.

تصاویر با کیفیت، فایل های وکتور، آیکون های گرافیکی، براش، و… از جمله فایل هایی است که می توانید از این وبسایت که مرجع دانلود طرح های لایه باز رایگان است استفاده کنید.

www.365psd.com

در آخرین بخش از مقاله 10 وبسایت کاربردی برای گرافیست ها وبسایت www.365psd.com را معرفی می کنیم. این وبسایت عالی نیز مانند وبسایت های دیگر منبع عظیمی از فایل های لایه باز گرافیکی است. شما می توانید فایل های psdلایه باز رایگان، وکتور لایه باز رایگان، آیکون های گرافیکی لایه باز و … را دانلود کنید.

www.brusheezy.com

اگر بدنبال براش های خاص برای طراحی های خود هستید این وبسایت مرجع دانلود براش است. البته می توانید طرح های لایه باز رایگان، psd لایه باز رایگان، وکتور لایه باز رایگان و … نیز از این وبسایت هم دانلود کنید

www.pixabay.com

وبسایت تخصصی برای دانلود تصاویر با کیفیت رایان است. این وبسایت حدود 2 میلیون عکس در زمینه های مختلف می تواند در اختیار طراحان قرار دهد. همچنین می توانید فایل تصویرسازی های رایگان، طرح های لایه باز رایگان، psd لایه باز رایگان، وکتور لایه باز رایگان ویدئو و موسیقی رایگان و … نیز از این وبسایت هم دانلود کنید

www.pinterest.com

پینترست در واقع یک شبکه اجتماعی به مانند اینستاگرام، البته برای به اشتراک گذاری تصاویر و ایده های مختلف خلاقانه است. این شبکه اجتماعی حدود 320 میلیون کاربر دارد که ایده های خود را در زمینه های بسیار متنوعی به اشتراک می گذارند. این وبسایت در بین هنرمندان، طراحان، گرافیست ها و عکاسان، تصویرسازان و … طرفداران بسیار زیادی دارد. شما نیز می توانید در این وبسایت ثبت نام کنید و تصاویر و آثار خودرا به اشتراک بگذارید و همچنین برای فروش آثار خود نیز می توانید اقدام کنید.

این وبسایت سر شار از ایده های مختلف در موضوعات مختلف است مثل: آشپزی، سفر، طراحی، عکاسی، طراحی صنعتی، خیاطی، طراحی اپلیکیشن و … . اگر به دنبالا ایده های خلاقانه هستید حتما از این وبسایت دیدن کنید.

www.webneel.com

این وبسایت تنوع بالایی از پروژه ها و تصاویر و آثار را در زمینه های متنوعی مثل گرافیک، عکاسی، تصویرسازی و… را شامل می شود.

www.fordesigner.com

شما می توانید از این وب سایت فایل های وکتور رایگان و کلیپ آرت های رایگان را دانلود کنید.

www.brandcrowd.com

وبسایتی برای علاقه مندان به طراحی لوگو. شما می توانید لوگو ها را بصورت موضوعی ببینید و همچنین با این وبسایت همکاری کنید.

www.dafont.com

یک وبسایت عالی برای دانلود فونت های لاتین.

www.toxel.com

این وب سایت نیز سرشار از ایده های مختلف در زمینه های متعدد طراحی مثل طراحی بسته بندی، طراحی گرافیک، طراحی محصول و …

www.yankodesign.com

اگر به کار ها و ایده های نو و همچنین طراحی محصول و طراحی صنعتی علاقه مند هستید این وبسایت برای شما عالیه.

www.theartofposter.com

در این وبسایت پوسترهای تئاتر را می توانید در دسترس داشته باشید.

www.creativepool.com

این وب سایت شبکه ای از صنعت خلاق است. با استعدادترین متخصصان و شرکتهای صنعت در جهان را به یکدیگر وصل می کند. این وبسایت برای ایده یابی و حتی اسخدام نیز مناسب است.

www.pushpininc.com

در این وب سایت می توانید آثار استودیو پوشپین را مشاهده کنید. استودیو طراحی Push Pin در سال 1954 توسط سیمور چواست ، میلتون گلیزر و ادوارد سورل تاسیس شد و بعد از آن رینولد روفینز به این گروه پیوست. این استودیو تاثیرات بسیاری بر سبک طراحی در آمریکا و دنیا داشتند.

www.logodesignlove.com

وبسایتی که مقالات و اطلاعات مفیدی درباره طراحی لوگو به شما می دهد.

www.gettyimages.com

این وبسایت نیز مبع بسیار عالی برای دیدن و دانلود تصاویر با کیفیت است.

www.deviantart.com

ایده، تصویر، تصویرسازی، مونتاژ، دیجیتال آرت و آثار خلاق دیگر را می توانید در این وبسایت به فراوانی مشاهده کنید.

www.goodfon.com

دانلود تصاویر با کیفیت برای پس زمینه مانیتور و …

www.adsoftheworld.com

این وبسایت مرجع بسیار غنی از تبلیغات در دنیا است. شما می توانید بروز ترین تبلیغات در زمینه های مختلف را به تفکیک کشورها مشاهده کنید.

www.Bakmagazine.com

یک مجله الکترونیک دو زبانه به انگلیسی و ترکی که اطلاعات بسیار عالی برای شما در زمینه های مختلف علمی می دهد با مصاحبه و لینک به برجسته ترین طراحان و هنرمندان دنیا.

www.lernertandsander.com

این وب سایت برای یک استودیو خلاق است که آثار آنها در زمینه های مختلف می تواند برای شما بسیار جالب باشد.

www.thefwa.com

این وب سایت با هدف داوری و معرفی بهترین وبسایت های دنیا در سال 2000 در انگلستان تاسیس شد. این وب سایت می تواند منبع بسیار عالی برای طراحان وب باشد.

www.movieposters.com

اگر علاقه مند به پوستر فیلم های سینمایی هستید این وب سایت منبع این پوستر های است.

www.typographicposters.com

منبع پوستر های تایپوگرافی را می توانید به تفکیک کشور و رنگ مشاهده کنید.

www.psdgraphics.com

برای دانلود تصاویر با کیفیت، فایل های لایه باز psd، تصویر پس زمینه، آیکون، بافت و … بصورت رایگان، این وبسایت به شما کمک می کند.

www.cgart.com

این وبسایت برای طراحانی که در زمینه انیمیشن، طراحی بازی، تصویرسازی و هنرهای دیجیتال فعالیت می کنند شناخته شده است.

امیدواریم بهترین وب سایت ها برای گرافیست ها را در آینده اضافه کنیم و برای این کار از شما تقاضا می کنیم بهترین وب سایت ها برای گرافیست ها و طراحان مختلف می شناسید را در بخش نظرات همین صفحه ارسال کنید.

نظر خودرا درباره مقاله بهترین وب سایت ها برای گرافیست در بخش نظرات بنویسید.

مقالات بیشتر

بهترین وب سایت ها برای گرافیست

دوره های آموزشی ویدئویی آکودان کلیک کنید

جهت آگاهی از دوره های آموزشی مختلف مدرسه دیزاین آکودان اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام: https://www.instagram.com/akodanschool/

تلگرام: https://t.me/AKODANSCHOOL

نظرات خود را ارسال کنید

جدیدترین آموزش های ایلوستریتور
دانلود جدیدترین موکاپ ها
دانلود ویدئوهای آموزشی مرتبط
جدید ترین آموزش های فتوشاپ

کیفیت آکودان:

رسالت آکودان:

صفحات پربازدید:

شبکه‌ اجتماعی:

اطلاعات تماس:

تلفن: 03536289109

ایمیل: info@iakodan.com