Visits: 36

🔸 گزارش هفتمین گردهمایی مدرسه آکودان با موضوع گیم دیزاین چیست؟

🔸 در این گردهمایی که روز یکشنبه 20 اسفندماه در سالن همایش های مجتمع فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد آقایان حامد ادیب سینا سهرابی علیرضا مهرانپور و علیرضا دانافر درباره موضوع جذاب گیم دیزاین چیست؟ یا طراحی بازی صحبت کردند.
این گردهمایی نیز با معرفی حضار شروع و پس از آن آقای دانافر با مقدمه ای از گیم های ویدئویی و طراحی بازی و روند رشد آن و جذابیت های بسیار بالای آن برای نسل جوان توضیحاتی داد. با مشخص کردن جایگاه گیم دیزانر (طراحی بازی) و مراحل مختلف ساخت یک گیم وارد بحث گفتگو محور و همزمان پاسخ به سوالات حضار بودند.

آقای سهرابی تخصص های مورد نیاز برای یک گیم دیزاینر (طراح بازی)را برشمردند و آقای ادیب بصورت خاص ویژگی های طراحی کاراکترهای گوناگون در بازی های مختلف توضحات مفصلی دادند و همچنین آقای مهرانپور نیز از ویژگی های یک تیم طراحی بازی سخن گفتند.
با توجه به سوالات حضار مبنی بر چگونگی شروع فعالیت در این زمینه توضیحات و راهنمایی بسیار عالی از سوی سخنرانان انجام شد و همچنین به بخش بسیار مهم این صنعت بزرگ یعنی بازار کار گیم دیزاین و پتانسیل های بسیارعالی برای این زمینه از بازار طراحان بصورت کامل شرح داده شد تا علاقه مندان به این حوزه از فعالیت ها بخوبی آشنا شوند.
در بخش پایانی نیز آقای سهرابی سبک های مختلف گیم را برای علاقه مندان شرح دادند و پس از آن سخنرانان این گردهمایی به سوالات حضار پاسخ دادند.
🔸 سپاس از همراهی گرم شما عزیزان

گیم دیزاین چیست؟

www.akodan.com

در کانال تلگرام آکودان عضو شوید:

https://t.me/AKODANSCHOOL
در اینستاگرام آکودان عضو شوید:

https://www.instagram.com/akodanschool/

نظرات خود را ارسال کنید

کتاب های PDF
دوره های حضوری