Visits: 95

🏆 فراخوان بین المللی پوستر طراحی پوستر « پوستر برای فردا » فرانسه 2020

مسابقه رایگان پوستر برای فردا فرانسه 2020

مسابقه پوستر برای فردا فرانسه 2020 با موضوع “اخبار دروغین” منتشر شد…

🔸 طبق روال هر سال نمایشگاهی از 100 اثر برگزیده این فراخوان بین المللی پوستر در چند شهر اروپا برگزار خواهد شد، ضمنا 10 پوستر برتر نیز انتخاب خواهند شد.

⏱ مهلت شرکت در مسابقه و ارسال آثار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

داوری آنلاین: ۲۲ تیر تا ۲۰ شهریور ۱۳۹۹

داوری زنده: اوایل آبان ۱۳۹۹

انتشار آثار برگزیده: اردیبهشت ۱۴۰۰

🔸 مشخصات آثار پوستر:

🔸 شرکت در این رقابت برای تمامی هنرمندان در سراسر دنیا آزاد و رایگان می باشد.

🔸 هر شخص مجاز به ارسال حداکثر 3 پوستر می باشد.

🔸 اندازه پوستر: size: 2953×4134 pixels in size

🔸 مود رنگی فایل ارسالی: RGB

🔸 کیفیت: resolution: 150DPI

🔸 پسوند فایل: JPG

🌐 روند ارسال آثار:

1. ابتدا از طریق لینک زیر در سایت ثبت نام فرمایید:
http://www.posterfortomorrow.org/en/account/signup
2. سپس از قسمت بالای سمت راست صفحه، روی Sign-in کلیک فرمایید و با ایمیل و رمز عبوری که در مرحله قبل وارد نمودید، وارد حساب کاربری خود شوید.
3. پوسترهای خود را در حساب کاربری خود بارگزاری نمایید. (حداکثر 3 پوستر)

توضیحات تکمیلی برای مسابقه پوستر برای فردا فرانسه 2020

اخبار دروغ اگرچه ممکن است رخدادی نو به نظر برسد که به تازگی و با برنده شدن سیاستمداری، که نامی از او نمیبریم، در انتخابات پدید آمده باشد، اما انتشار شایعات و اطلاعات نادرست، قدمتی به درازای تاریخ دارد. برخلاف رسانه ها یا دولت ها، هیچیک ازما پاسخگوی آنچه منتشر میکنیم نیستیم واز آنجا که قوانین محدود است و مجازات انتشار اخبار دروغین اندک است، هیچ مشوقی  برای رفتار مسولانه در اجتماع وجود ندارد. «اول رای و پسند مردم رو بگیر، بعد به عواقبش فکر کن» و تعجبی هم ندارد وقتی میبینیم که رهبر این جهان آزاد مرتب توئیت می کند و آشکارا دروغ می گوید بی آنکه عواقبش را پذیرا شود.

در این شرایط ما چه کاری میتوانیم انجام دهیم؟

ما میتوانیم راه را بر انتشار اخبار دروغین ببندیم، اما نمی توانیم تمام تلاش خود را برای آگاهی بخشیدن به مردم درباره حقیقت انجام دهیم.

زمان آن فرا رسیده که انسانها با بینش سال ٢٠٢٠ ، به روشنی حقایق را ببینند. هم اکنون زمان بررسی حقایق است نه اخبار کذب. ما خواهیم مردم را ترغیب و تشویق نماییم به انتشار حقایق در مقابله با اخبار کذب، به کمک آمار و منابعی که بر تاریکی ها نور می تابانند. علاوه براین، ما خواهان آن هستیم که شما صدای خود را به گوش همگان برسانید وخواستار تنظیم مقرراتی دقیق برای استفاده از اینترنت و رسانه های اجتماعی شوید. اگرانتشار اطلاعات نادرست در اینترنت عملی غیرقانونی قلمداد شود، منابع اخبار جعلی بسته خواهند شد.

چگونه؟

منابع خبررا بررسی کنید؛ اگر منبعی یافتید، صحت آن را ارزیابی کنید و اگر منبع معتبری وجود ندارد جویای دلیل آن شوید. بررسی کنید که چه کسانی خبر یا بحث را منتشر کرده اند؟ آیا آنها ربات هستند؟ آیا قابل اعتماد هستند؟ چه نو شته ها یا اخبار دیگری را منتشر کرده اند؟

به عنوان مثال؛ حقایق و اطلاعات در دسترس را با یک منبع رسمی بررسی کنید. آژانس های دولتی و یا هر مرجعی که بصورت قانونی موظف به انتشار حقایق است.

خواهان مقرراتی برای رسانه های دیجیتال باشید. شبکه هایی مانند فیسبوک و گوگل، برخلاف ر سانه های پیشین، موظف نیستند که تبلیغات سیاسی یا هرگونه محتوای منتشر شده را بررسی کنند. این بدان معنی است که سیاستمداران می توانند بدون هیچ تبعاتی دروغ بگویند و این جریان باید تغییر کند. توئیتر انتشار تبلیغات سیاسی را ممنوع کرده است اما فیسبوک و گوگل از این امر امتناع می ورزند و این رویه بایست تغییر کند.

فراخوان های بیشتر

جهت آگاهی از فراخوان ها، دوره های آموزشی رایگان و حضوری مدرسه دیزاین آکودان اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام: https://www.instagram.com/akodanschool/

تلگرام: https://t.me/AKODANSCHOOL

نظرات خود را ارسال کنید

کتاب های PDF
دوره های حضوری