Visits: 5892

بهترین وب سایتها برای ایده وخلاقیت کاربردی برای یک طراح

معرفی بهترین سایت گرافیکی خارجی که مرجع ایده و خلاقیت های ناب در زمینه های مختلف دیزاین، تبلیغات، طراحی و هنر و … هستند.

نوشته: علیرضا دانافر
 5 وب سایت برتر برای ایده و خلاقیت The best websites for ideas and creativity

همیشه یکی از چالش های اساسی طراحان، ایده پردازی و خلاقیت در آثار طراحی است. شما اگر طراح هستید یکی از مطالعات واجب برای شما دیدن ایده و خلاقیت ها در زمینه ی کاری شما است. بررسی ایده های خلاق در وبسایت های مختلف یک مطالعه واجب برای طراحان، گرافیست ها، عکاسان، هنرمندان و… است. طراحان حرفه ای برای انجام پروژه های طراحی خود نیاز به منابعی برای آبدیت شدن و درک آثار و محتوای خلاق دارند. با توجه به این دغدغه در مقاله بهترین وب سایتها برای ایده وخلاقیت برای طراحان سعی می کنیم کاربردی ترین وبسایت ها برای استفاده معرفی کنیم.

 5 وب سایت برتر برای ایده و خلاقیت The best websites for ideas and creativity https://www.behance.net/ وبسایت بیهنس

www.behance.net

وبسایت بیهنس یکی از معروفترین و بهترین وبسایت های در زمینه های مختلف خلاقیت و ایده پردازی هست. این وبسایت بصورت تخصصی می تواند برای گرافیست ها، عکاسان و تصویرسازان بسیار مفید باشد. لازم به ذکر است که این وبسایت از مجموعه خانواده شرکت ادوبی Adobe است. طراحان و عکاسان آثار خودرا میتوانند در این وبسایت به اشتراک بگذارند. شما نیز می توانید آثار خودرا در این وبسایت انتشار دهید و بازخوردها را از آثار خود دریافت کنید. 

برخی از موضوعات اصلی که این وبسایت به آن می پردازد: گرافیک دیزاین Graphic Desig، عکاسی Photography، تصویرسازی ، Ui و Ux، موشن گرافیک Motion Grapphics، معماری، طراحی محصول Product Design،طراحی مد، طراحی تبلیغات (Advertising) ، طراحی بازی (Game Design)،  هنرسه بعدی (3dArt) و … . همچنین با تفکیک به آثاری که نرم افزارهای مختلف گرافیکی تولید کرده اند می پردازد مثل: ایندیزاین، ایلوستریتور، فتوشاپ، لایت روم و … .

وبسایت Behance یکی از وبسایت های مناسب برای کسب درآمد ارزی نیز است. شما پس از ثبت نام در این وبسایت می توانید از بخش Job در خواستی بفرستید و پروژه هایی را بصورت درآمد دلاری کار کنید.
 5 وب سایت برتر برای ایده و خلاقیت The best websites for ideas and creativity وبسایت https://www.adsoftheworld.com/

www.adsoftheworld

وبسایت www.adsoftheworld بزرگترین نمایش دهنده تبلیغات به روز دنیا است. اگر بدنبال دیدن تبلیغات در قاره ها کشورهای مختلف بصورت روزانه دارید، این وبسایت بسیار کارآمد است. این وبسایت بزرگترین آرشیو را از تبلیغات اجراشده در سرتاسر دنیا را شامل می شود. شما میتوانید در این وبسایت انواع متنوعی از تبلیغات را مشاهده کنید که دارای رتبه بندی نیز هستند.

در این وبسایت برترین آژانس های تبلیغاتی آثار خود را در آن منتشر می کنند و منتقدان برجسته ای آنها را مورد نقد قرار می دهند. این وبسایت بصورت نظر سنجی و ماهانه برترین تبلیغات را مشخص می کند. با توجه به انتشار روزانه تبلیغات در این وبسایت، می تواند آرشیو بسیار غنی برای طراحان باشد. 

شما می توانید تبلیغات را با توجه به نوع تبلیغ، موضوع و کشور دسته بندی کنید و تماشا کنید.

بخش های اصلی که بصورت طبقه بندی شده آثار در این بخش ها ارائه می شوند عبارتند از:

تیزرهای تبلیغاتی

تبلیغات محیطی

تبلیغات چاپی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات صوتی

تبلیغات ترکیبی

تبلیغات تجربی

 5 وب سایت برتر برای ایده و خلاقیت The best websites for ideas and creativity وبسایت https://www.pinterest.com/

www.pinterest.com

پینترست در واقع یک شبکه اجتماعی به مانند اینستاگرام، البته برای به اشتراک گذاری تصاویر و ایده های مختلف خلاقانه است. این شبکه اجتماعی حدود 320 میلیون کاربر دارد که ایده های خود را در زمینه های بسیار متنوعی به اشتراک می گذارند. این وبسایت در بین هنرمندان، طراحان، گرافیست ها و عکاسان، تصویرسازان و … طرفداران بسیار زیادی دارد. شما نیز می توانید در این وبسایت ثبت نام کنید و تصاویر و آثار خودرا به اشتراک بگذارید و همچنین برای فروش آثار خود نیز می توانید اقدام کنید.

این وبسایت سر شار از ایده های مختلف در موضوعات مختلف است مثل: آشپزی، سفر، طراحی، عکاسی، طراحی صنعتی، خیاطی، طراحی اپلیکیشن و … . اگر به دنبالا ایده های خلاقانه هستید حتما از این وبسایت دیدن کنید.

 5 وب سایت برتر برای ایده و خلاقیت The best websites for ideas and creativity وبسایت https://www.pinterest.com/

www.Dribbbl.com

مطمئنا اگر در زمینه های مختلف طراحی فعالیت می کنید با وب سایت دریبل آشنا هستید. در این وب سایت می توانید آثار بهترین طراحان گرافیست را در سراسر دنیا مشاهده کنید. همچنین منبعی از فایل های مختلف گرافیکی را در دسترس دارید. مرجع دانلود طرح های لایه باز رایگان، دانلود psd لایه باز رایگان، سایت لایه باز رایگان، وکتور لایه باز رایگان، قالب سایت گرافیکی و …

در واقع این وب سایت پلتفرمی مثل شبکه اجتماعی را ایجاد کرده که طراحان آثار خودرا به اشتراک بگذارند. طراحانی در زمینه های مختلف گرافیک، طراحان وب سایت، طراحان UI و UX  و هنرمندان و دیجیتال آرتیست ها در این وب سایت آثار زیادی دارند. این وب سایت منبع بسیار غنی از ایده های طراحی است. همچنین اگر بدنبال شغل در زمینه های مختلف طراحی مثل طراحی گرافیک، موشن گرافیست، طراح Ui طراح UX ، مدیر هنری، طراح محصول، و… هستید، این وب سایت منبع بسیار عالی از مشاغل را در کشورهای مختلف دنیا دارد.

نظر خودرا درباره مقاله بهترین وب سایتها برای ایده وخلاقیت در بخش نظرات بنویسید.

بهترین وب سایتها برای ایده وخلاقیت

مقالات بیشتر

دوره های آموزشی ویدئویی آکودان کلیک کنید

جهت آگاهی از دوره های آموزشی مختلف مدرسه دیزاین آکودان اینستاگرام و کانال تلگرام ما را دنبال کنید:

اینستاگرام: https://www.instagram.com/akodanschool/

تلگرام: https://t.me/AKODANSCHOOL

نظرات خود را ارسال کنید

جدیدترین آموزش های ایلوستریتور
دانلود جدیدترین موکاپ ها
دانلود ویدئوهای آموزشی مرتبط
جدید ترین آموزش های فتوشاپ

کیفیت آکودان:

رسالت آکودان:

صفحات پربازدید:

شبکه‌ اجتماعی:

اطلاعات تماس:

تلفن: 03536289109

ایمیل: info@iakodan.com